Bresser bresser microcam 3.0 microscoop camera

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bresser bresser microcam 3.0 microscoop camera op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pieter Mestdagh 24-07-2017

teleurstellende beeldkwaliteit

Op het eerste zicht ziet deze microscoopcamera er goed uit: stevig, eenvoudig, mooi afgewerkt. De software valt goed mee, en is relatief eenvoudig te bedienen. maar de beeldkwaliteit... ronduit teleurstellend ! als je eerst door de oculairen va je microscoop kijkt, e je ziet een fantastisch mooi beeld van zwemmende rotiferen of zo, en dan via de camera op je computerscherm: een ramp! De details zijn verdwenen, de vergroting is fel verminderd, de kleuren zijn flets. Na lang spelen met de beeldkenmerken en lichtintensiteit kan je kleine verbeteringen bekomen. Maar vergeet het mooie beeld dat je door de oculair zag. Bovendien zijn de kleinere objecten zowiezo niet meer waar te nemen. Een veel te dure aankoop waar ik nauwelijks iets kan mee doen. Jammer!

Pluspunten

• robust, degelijk gebouwd

Minpunten

• zeer slechte beeldkwaliteit